Építés, Építkezés, felújítás területén jelen levő Szakemberek és Cégek a fókuszban!
Avagy, hogy szerezzünk Új Ügyfeleket?Gyorstalpaló Vállalkozásoknak, Szakembereknek, Szakiknak.

A 2022. év lang=”hu”> február, március és április hónapjainak a fókusza von építés, építkezés felújításhoz kapcsolódó szolgáltatások. Például a lakások házak felújításához szépítéséhez kötődő szakmák, cégek, szakemberek Online megjelenésének, Weboldalainak Gyors, Új Ügyfélszerzési irányba állítása.
Ilyenek például a – teljesség igénye nélkül – az alábbi területek, Építőipari szakmák:
Cégek, vállalkozások, mesterek, szakemberek: (Építőipari szakmák egy helyen ????)
- Mérnök, Építőmérnök, Tervezőmérnök, Építész, Statikus
- Mester, Szaki ????
- Ács
- Bádogos
- Tetőfedő
- Festő Mázoló Tapétázó
- Kőműves
- Épületszobrász és műköves
- Gipszakarton szerelő
- Burkoló (Hidegburkoló, Melegburkoló, Parkettás)
- Üveges
- Ház építő, Felújító vállaltok, vállalkozások,
- Lakás építő, Felújító vállalatok, vállalkozások
- Hő és Hangszigetelő
- Nyílászáró és Árnyékolástechnikai szerelő (pl. redőnyös is)
- Vízszerelő, Csatornaszerelő, Közműszerelő
- Gázszerelő, Fűtésszerelő
- Villanyszerelő
- Asztalos
- Klímaszerelő
- Egyéb Képesített Szakmunkás
- Segédmunkás
- …

Mi a kihívás a Honlappal történő Új Ügyfelek megtalálásában, elérésében, megtartásában?

A kihívás olyan Neu Website, Webseiten, Honlapok készítése vagy Meglévő Weboldalak Felújítása, ami az építőipari szakmaiság és megbízhatóság mellett a weboldalak Google und Bing keresési találatainak, a Google-Anzeigen, Facebook/Meta reklám kampányok mentén szerzett remek pozícióira céloz a lehetőségek mentén minél előbb, gyorsan!
Miért?
Hogy minél előbb szerezhessenek új ügyfeleket és legyen munkájuk.

Főleg mert több ilyen cég és szakember keresett meg a hetekben, hogy rengeteg munka van a piacon, de ők bár minőségi munkát végeznek,
garanciavállalással, mégsem találják meg őket vagy épp nem őket találják meg.
Több munkát szeretnének gyorsan szerezni minél hamarabb, mert kapacitásaik és embereik vannak a feladatokra.
Ennek persze mármint, hogy nem őket találják meg, több oka is lehet. Például:

- Sok szakember, még cégek között is akad olyan, aki még nem rendelkezik saját, online megjelenéssel, weboldallal
- Van weboldaluk, de nem találják meg őket
- Nincs jól felépítve, optimalizálva a weboldaluk
- Nincsenek kulcsszavak, SEO (Optimierung der Suchmaschine) / keresőoptimalizásás elemek a weboldalaikon
- Nem hiteles a honlapjuk
- Ők maguk nem ismertek még
- Nem jók az értékeléseik, ha vannak egyáltalán – bár ez más téma
- Nincs elég vagy nem megfelelők a referenciáik
- Nem fókuszáltak az ügyfél elégedettségre
- Nem, vagy nem jól használják a kapcsolatrendszereiket
- Még új a weboldaluk, de nem hirdetnek
- Nem hirdetnek, pedig a szakmai intenzíven hirdet Google und Facebook/Meta oldalakon vagy egyéb helyeken
- Nem tudják, hogy használják a honlapjukat ügyfélszerzésre
- És még sok más oka lehet…
Ezen problémák közül jó néhányon tudunk segíteni. Ügyfélszerzési ötletek.
Például, amikor website-ot készítünk, az oldalakra készülő anyagok, információk, írások, blogok, szakmai szövegek ezek szem előtt tartásával készülnek. Így nem csak a fizetett hirdetések idejére, hanem szép lassan az Organikus találati eredmények között is szerepelni fognak az oldalak.

Idővel egyre jobb pozícióban, azaz ahogy az organikus találati, azaz a fizetett reklám, hirdetés nélküli, természetes találatok között is egyre rangosabb helyet kapnak. Ez biztosítja, hogy egyre kevesebbet vagy talán egyáltalán ne kelljen költeni hirdetésekre. Főleg mert az oldal rangja olyan szinten van, hogy fizetett hirdetés nélkül is az organikus találatok között például a google kereső találatai között az első oldalon vagy akár az első pozíciókban jelenjenek meg.
Persze ehhez sok idő sok munka, fejlesztés, szakmai cikkek, ügyfélelégedettségi visszajelzések és sok más kell, amikre mi a WebServe – nél, a Dienstleistung Miete – nél vagy a WeBizPro – nál folyamatosan figyelünk és segítjük ügyfeleinket.
Cél a minél több Telefonhívás, E-mail Kapcsolatfelétel, Ajánlatkérés a Potenciális Ügyfelek részéről.
Ez az egyik kulcsa a gyors Új Ügyfél és potenciális Visszatérő Ügyfél Megszerzéséhez, Megtartásához.

Nem működik ez máshogy ezen a területen sem!
A piacon, ha egy ügyfél megismer egy szakmailag, minőségileg, hozzáállás, megbízhatóság szempontjából kiemelkedő vagy legalább megfelelő céget, szakembert, akkor ahhoz ragaszkodik. Ha több mindenhez ért a vállalkozó, akkor több területen fog tőle rendelni és lesz ő egyik a remélhetőleg minél több visszatérő ügyfél között.
Szó szerint vadásszák / aktívan keresik a Jó és megbízható Szakembereket!

A Megbízhatóság és a Minőség a Munkavégzésben továbbra is nagy úr!
A megbízhatóság és a minőség továbbra is nagy úr!
Az ügyfelek szabályosan vadásszák a megbízható minőségi szakembereket!
Aki jól dolgozik és megbízható azt a vállalkozást, szakembert mindig visszavárják és el van vagy el lesz halmozva munkával.
Azzal foglalkozhat, amihez ért és nem az ügyfél vadászatra kell szánnia az idejét.

A megbízható szakembereket az ügyfelek egymás között terjesztik.
Ha a neten körülnézünk kicsit, tele van a „tudtok jó, megbízható szakembert ajánlani” erre vagy erre a területre keresésekkel.
Gondolkodjunk el kicsit, mi nem így csináltuk?
Az a Megbízható Szakember, aki még Minőséget is ad,
rövid időn belül Ismert lehet/lesz az Ajánlások az Online Jelenlét, a Saját Weboldala, Weboldalai által.
/További Új Ügyfélszerzési ötletek/
Igen. Általában több felületen és azon belül is több megjelenéssel azaz például több weboldallal vannak jelen az eredményes szakemberek. Ez persze nem biztos, hogy összefügg a minőséggel vagy bármi szakmaisággal. Ellenben komoly versenyelőnyt vagy éppen versenyhátrányt biztosít az, hogy egy-eyg szereplő vagy vállalkozás több, akár egymástól is nagyon eltérő weboldallal van jelen az online világban.
Lehet ez ugyanazon szolgáltatásokra vonatkozóan is vagy akár a szolgáltatások szétszedve, szakosodást sugallva külön-külön szolgáltatásként megjelenítve 1-1 különálló, egymástól független weboldalon. Ez lehet a vevő „megvezetése” is, de akár annak biztosítéka, hogy könnyebben rátalálnak, vagy könnyebben választanak ki egy olyan weboldal mögött álló céget, szakembert, akinél látszik, hogy például a keresett szűkebb szakterület mestere, szakértője, hiszen a weboldala csak arról szól, amilyen szolgáltatást az Ügyfél keres. A többieké pedig sok mindennel foglalkozik, többek között a keresett munkával is
Az a megbízható szakember, aki még minőséget is ad, rövid időn belül ismert lesz, lehet az ajánlások az Online-Präsenz, a weboldalak által.

Ha már valaki befutott szakember, akkor a honlapját arra is tudja használni, hogy az Ügyfeleit tájékoztassa, vagy az Ügyfelei tájékozódhassanak arról, hogy még mi mindenben tudnak hozzá fordulni.
Mindezt anélkül, hogy die bereits elfoglalt szakembert telefonon zargatnák, mert a szükséges információkat már ők is megtalálják a fent említett honlapon.
Amikor meg még nincs ezen a szinten a vállalkozó, cég, szakember, az Online-Präsenz, – ami lehet több minden, de mi most a weboldalra tértünk ki ezekből – szóval ez lesz az a bázis, ahol az Ügyfél vagy leendő Ügyfél meg tud győződni. Miről?
Többek között arról, hogy az a szakember megbízható, ért ahhoz, amivel foglalkozik.

Ez a bizalom az egyik alapja annak, hogy Megrendeléseket, Új Ügyfeleket találjunk / találjanak!
Az online világ sok segítséget tud ebben nyújtani. Főleg azért, mert a megrendelők, munkaadók tájékozódnak!
Tájékozódnak mielőtt valamit vesznek, mielőtt valakiben megbíznak, mielőtt valamibe befektetnek, sőt, mielőtt valamit megesznek.
Ma ez a tájékozódási lehetőség jelentősen leegyszerűsödött az online világ, az internet a weboldalak segítségével.

Mindennek utána tudunk nézni,
persze, ha van hol!
Erre is jók a Honlapok!

Érdekes, hogy sokan, főleg a fiatal 16-25 éves korosztály esetében nagyon gyakori az, hogy mielőtt esznek valahol, vagy akár rendelnek bármi kis 100 – 200 Forintos apróságot, előtte megnézik a cég weboldalát.
Ha nincs weboldala, felejtős, megy tovább. Ha van weboldala a kiszemelt cégnek, szolgáltatásnak, akkor megnézik az ügyfelek által írt értékeléseket és így tovább a legapróbb részletekig.
Ha az első rendelés bevált, ezt a folyamatot nem ismétlik meg, hisz bekerült a megbízható szolgáltatás, a megbízható vállalkozás kategóriájába.
Ha változtatnának, vagy valami mást keresnek, ezt a folyamatot újra lejátsszák.
Egyebek között ez is indokolja, hogy online elérhetőség, website nélkül romlanak az esélyek, és ez nem csak erre a generációra vonatkozik.
A kis kitérő után, az alapgondolathoz, a témához visszatérve:
Az, hogy Elérhetők vagyunk valamilyen Online formában,
(Website, Közösségi média, Online Marketing, Hirdetés...)
Jelentősen kibővíti a lehetőségek körét!

Ezért is rendkívül fontos, hogy ha az építőipari szakmák nem is az online, virtuális világra, hanem a jobban kézzelfogható materiális világra dolgoznak, akkor is kiemelten javasolt, hogy Elérhetők Legyenek ebben a világban is, hogy akik itt keresik őket, például a leendő Ügyfeleik, rájuk találjanak…
Nem beszélve a Nemzetközi, Külföldi munkalehetőségekről, ami megtalálásában kulcsszerepet képvisel egy weboldal.
Igen, erre ki sem tértünk, főleg, mert egy külön cikk lehetne.
A szakemberek külföldi nemzetközi munkalehetőségeiről, ami irányába főleg rengeteg új lehetőséget nyit az online jelenlét… Sőt, talán inkább ez ez egyik fő forrása az ilyen új Üzleti Lehetőségek, Új Ügyfelek megtalálásának.
De ahogy fent is említettük, ez talán egy következő írás témája lesz…
Aki eddig türelemmel végig olvasta a cikket, külön köszönet a kitartásért. És

Sok sikert az Új Ügyfelek, Üzleti lehetőségek megtalálásában!
U.i.: Akinek továbbra is segítségre van szüksége a fenti vagy hasonló témákban, nagyon szívesen állunk rendelkezésére!
Ha érdekesnek vagy értékesnek találta a fenti írást / cikket, ossza meg másokkal is. Lehet, hogy éppen Nekik tud vele Ön segíteni!
A SEO linképítés: A sikeres weboldal egyik alappillére
A SEO linképítés: A sikeres weboldal egyik alappillére A SEO linképítés egy olyan tevékenység, amelynek során más weboldalakra mutató linkeket építünk ki saját weboldalunkra. Ez

Preise für die Erstellung von Websites: das Geheimrezept zur Kostenoptimierung!
Viele Unternehmensleiter, Inhaber und Einzelpersonen oder Existenzgründer fragen sich, wie viel es kostet, eine effektive Website zu erstellen und wie man die Kosten optimieren kann, ohne Abstriche bei der Qualität zu machen. In diesem Artikel verraten wir das Geheimrezept zur Optimierung der Kosten für die Website-Entwicklung und veranschaulichen verschiedene Kostenstrategien anhand einiger interessanter Beispiele.

Preise für Website-Entwicklung im Jahr 2024
Preise für Website-Entwicklung im Jahr 2024. Wie viel wird eine Website im Jahr 2024 kosten? - WebServe.com Der Preis und die Kosten für die Entwicklung einer Website hängen von einer Reihe von Faktoren ab, darunter die Größe und Funktionalität der Website, die Art der Website und die

Wartung der Website und ihre Bedeutung
Website-Wartung, WordPress Website-Wartung Website-Wartung und ihre Bedeutung: aus der Perspektive der WordPress Website-Wartung Einleitung In der modernen Geschäftswelt ist eine effiziente und effektive Website-Wartung ein Muss.

Website-Entwicklungspreise 2024 - Was müssen Sie über Website-Entwicklungskosten wissen?
Preise für die Website-Entwicklung 2024 - Was müssen Sie über die Preise für die Website-Entwicklung im Jahr 2024, d.h. über die Kosten, wissen? Einführung - Website-Erstellung und Preise Website-Erstellung ist die

Online-Präsenz? Online-Präsenz, Website, WebSite, Website? Der Schlüssel zum Erfolg!
Online-Auftritt? Online-Präsenz, Website, WebSite, Website? Der Schlüssel zum Erfolg!

Ideen für die Kundenakquise, Unterstützung bei der Neukundenakquise für Baufachleute mit Online-Präsenz
Holen Sie sich ein Angebot - kostenlos und unverbindlich Bau- und Renovierungsprofis und Unternehmen im Fokus! Schnelle Tipps für Unternehmen, Fachleute, Spezialisten. A 2022.

Benachrichtigung über die Veröffentlichung eines neuen Artikels
Erfolgreiches Abonnement!