Építés, Építkezés, felújítás területén jelen levő Szakemberek és Cégek a fókuszban!
Avagy, hogy szerezzünk Új Ügyfeleket?Gyorstalpaló Vállalkozásoknak, Szakembereknek, Szakiknak.
A 2022. év lang=”hu”> február, március és április hónapjainak a fókusza az építés, építkezés felújításhoz kapcsolódó szolgáltatások. Például a lakások házak felújításához szépítéséhez kötődő szakmák, cégek, szakemberek Online megjelenésének, Weboldalainak Gyors, Új Ügyfélszerzési irányba állítása.
Ilyenek például a – teljesség igénye nélkül – az alábbi területek, Építőipari szakmák:
Cégek, vállalkozások, mesterek, szakemberek: (Építőipari szakmák egy helyen ????)
- Mérnök, Építőmérnök, Tervezőmérnök, Építész, Statikus
- Mester, Szaki ????
- Ács
- Bádogos
- Tetőfedő
- Festő Mázoló Tapétázó
- Kőműves
- Épületszobrász és műköves
- Gipszakarton szerelő
- Burkoló (Hidegburkoló, Melegburkoló, Parkettás)
- Üveges
- Ház építő, Felújító vállaltok, vállalkozások,
- Lakás építő, Felújító vállalatok, vállalkozások
- Hő és Hangszigetelő
- Nyílászáró és Árnyékolástechnikai szerelő (pl. redőnyös is)
- Vízszerelő, Csatornaszerelő, Közműszerelő
- Gázszerelő, Fűtésszerelő
- Villanyszerelő
- Asztalos
- Klímaszerelő
- Egyéb Képesített Szakmunkás
- Segédmunkás
- …
Mi a kihívás a Honlappal történő Új Ügyfelek megtalálásában, elérésében, megtartásában?
A kihívás olyan Új Website, Weboldalak, Honlapok készítése vagy Meglévő Weboldalak Felújítása, ami az építőipari szakmaiság és megbízhatóság mellett a weboldalak Google és Bing keresési találatainak, a Google Ads, Facebook/Meta reklám kampányok mentén szerzett remek pozícióira céloz a lehetőségek mentén minél előbb, gyorsan!
Miért?
Hogy minél előbb szerezhessenek új ügyfeleket és legyen munkájuk.
Főleg mert több ilyen cég és szakember keresett meg a hetekben, hogy rengeteg munka van a piacon, de ők bár minőségi munkát végeznek,
garanciavállalással, mégsem találják meg őket vagy épp nem őket találják meg.
Több munkát szeretnének gyorsan szerezni minél hamarabb, mert kapacitásaik és embereik vannak a feladatokra.
Ennek persze mármint, hogy nem őket találják meg, több oka is lehet. Például:
- Sok szakember, még cégek között is akad olyan, aki még nem rendelkezik saját, online megjelenéssel, weboldallal
- Van weboldaluk, de nem találják meg őket
- Nincs jól felépítve, optimalizálva a weboldaluk
- Nincsenek kulcsszavak, SEO (Search Engine Optimization) / keresőoptimalizásás elemek a weboldalaikon
- Nem hiteles a honlapjuk
- Ők maguk nem ismertek még
- Nem jók az értékeléseik, ha vannak egyáltalán – bár ez más téma
- Nincs elég vagy nem megfelelők a referenciáik
- Nem fókuszáltak az ügyfél elégedettségre
- Nem, vagy nem jól használják a kapcsolatrendszereiket
- Még új a weboldaluk, de nem hirdetnek
- Nem hirdetnek, pedig a szakmai intenzíven hirdet Google és Facebook / Meta oldalakon vagy egyéb helyeken
- Nem tudják, hogy használják a honlapjukat ügyfélszerzésre
- És még sok más oka lehet…
Ezen problémák közül jó néhányon tudunk segíteni. Ügyfélszerzési ötletek.
Például, amikor website-ot készítünk, az oldalakra készülő anyagok, információk, írások, blogok, szakmai szövegek ezek szem előtt tartásával készülnek. Így nem csak a fizetett hirdetések idejére, hanem szép lassan az Organikus találati eredmények között is szerepelni fognak az oldalak.
Idővel egyre jobb pozícióban, azaz ahogy az organikus találati, azaz a fizetett reklám, hirdetés nélküli, természetes találatok között is egyre rangosabb helyet kapnak. Ez biztosítja, hogy egyre kevesebbet vagy talán egyáltalán ne kelljen költeni hirdetésekre. Főleg mert az oldal rangja olyan szinten van, hogy fizetett hirdetés nélkül is az organikus találatok között például a google kereső találatai között az első oldalon vagy akár az első pozíciókban jelenjenek meg.
Persze ehhez sok idő sok munka, fejlesztés, szakmai cikkek, ügyfélelégedettségi visszajelzések és sok más kell, amikre mi a WebServe – nél, a Service-Rent – nél vagy a WeBizPro – nál folyamatosan figyelünk és segítjük ügyfeleinket.
Cél a minél több Telefonhívás, E-mail Kapcsolatfelétel, Ajánlatkérés a Potenciális Ügyfelek részéről.
Ez az egyik kulcsa a gyors Új Ügyfél és potenciális Visszatérő Ügyfél Megszerzéséhez, Megtartásához.
Nem működik ez máshogy ezen a területen sem!
A piacon, ha egy ügyfél megismer egy szakmailag, minőségileg, hozzáállás, megbízhatóság szempontjából kiemelkedő vagy legalább megfelelő céget, szakembert, akkor ahhoz ragaszkodik. Ha több mindenhez ért a vállalkozó, akkor több területen fog tőle rendelni és lesz ő egyik a remélhetőleg minél több visszatérő ügyfél között.
Szó szerint vadásszák / aktívan keresik a Jó és megbízható Szakembereket!
A Megbízhatóság és a Minőség a Munkavégzésben továbbra is nagy úr!
A megbízhatóság és a minőség továbbra is nagy úr!
Az ügyfelek szabályosan vadásszák a megbízható minőségi szakembereket!
Aki jól dolgozik és megbízható azt a vállalkozást, szakembert mindig visszavárják és el van vagy el lesz halmozva munkával.
Azzal foglalkozhat, amihez ért és nem az ügyfél vadászatra kell szánnia az idejét.
A megbízható szakembereket az ügyfelek egymás között terjesztik.
Ha a neten körülnézünk kicsit, tele van a „tudtok jó, megbízható szakembert ajánlani” erre vagy erre a területre keresésekkel.
Gondolkodjunk el kicsit, mi nem így csináltuk?
Az a Megbízható Szakember, aki még Minőséget is ad,
rövid időn belül Ismert lehet/lesz az Ajánlások az Online Jelenlét, a Saját Weboldala, Weboldalai által.
/További Új Ügyfélszerzési ötletek/
Igen. Általában több felületen és azon belül is több megjelenéssel azaz például több weboldallal vannak jelen az eredményes szakemberek. Ez persze nem biztos, hogy összefügg a minőséggel vagy bármi szakmaisággal. Ellenben komoly versenyelőnyt vagy éppen versenyhátrányt biztosít az, hogy egy-eyg szereplő vagy vállalkozás több, akár egymástól is nagyon eltérő weboldallal van jelen az online világban.
Lehet ez ugyanazon szolgáltatásokra vonatkozóan is vagy akár a szolgáltatások szétszedve, szakosodást sugallva külön-külön szolgáltatásként megjelenítve 1-1 különálló, egymástól független weboldalon. Ez lehet a vevő „megvezetése” is, de akár annak biztosítéka, hogy könnyebben rátalálnak, vagy könnyebben választanak ki egy olyan weboldal mögött álló céget, szakembert, akinél látszik, hogy például a keresett szűkebb szakterület mestere, szakértője, hiszen a weboldala csak arról szól, amilyen szolgáltatást az Ügyfél keres. A többieké pedig sok mindennel foglalkozik, többek között a keresett munkával is
Az a megbízható szakember, aki még minőséget is ad, rövid időn belül ismert lesz, lehet az ajánlások az online megjelenés, a weboldalak által.
Ha már valaki befutott szakember, akkor a honlapját arra is tudja használni, hogy az Ügyfeleit tájékoztassa, vagy az Ügyfelei tájékozódhassanak arról, hogy még mi mindenben tudnak hozzá fordulni.
Mindezt anélkül, hogy a már elfoglalt szakembert telefonon zargatnák, mert a szükséges információkat már ők is megtalálják a fent említett honlapon.
Amikor meg még nincs ezen a szinten a vállalkozó, cég, szakember, az online megjelenés, – ami lehet több minden, de mi most a weboldalra tértünk ki ezekből – szóval ez lesz az a bázis, ahol az Ügyfél vagy leendő Ügyfél meg tud győződni. Miről?
Többek között arról, hogy az a szakember megbízható, ért ahhoz, amivel foglalkozik.
Ez a bizalom az egyik alapja annak, hogy Megrendeléseket, Új Ügyfeleket találjunk / találjanak!
Az online világ sok segítséget tud ebben nyújtani. Főleg azért, mert a megrendelők, munkaadók tájékozódnak!
Tájékozódnak mielőtt valamit vesznek, mielőtt valakiben megbíznak, mielőtt valamibe befektetnek, sőt, mielőtt valamit megesznek.
Ma ez a tájékozódási lehetőség jelentősen leegyszerűsödött az online világ, az internet a weboldalak segítségével.
Mindennek utána tudunk nézni,
persze, ha van hol!
Erre is jók a Honlapok!
Érdekes, hogy sokan, főleg a fiatal 16-25 éves korosztály esetében nagyon gyakori az, hogy mielőtt esznek valahol, vagy akár rendelnek bármi kis 100 – 200 Forintos apróságot, előtte megnézik a cég weboldalát.
Ha nincs weboldala, felejtős, megy tovább. Ha van weboldala a kiszemelt cégnek, szolgáltatásnak, akkor megnézik az ügyfelek által írt értékeléseket és így tovább a legapróbb részletekig.
Ha az első rendelés bevált, ezt a folyamatot nem ismétlik meg, hisz bekerült a megbízható szolgáltatás, a megbízható vállalkozás kategóriájába.
Ha változtatnának, vagy valami mást keresnek, ezt a folyamatot újra lejátsszák.
Egyebek között ez is indokolja, hogy online elérhetőség, website nélkül romlanak az esélyek, és ez nem csak erre a generációra vonatkozik.
A kis kitérő után, az alapgondolathoz, a témához visszatérve:
Az, hogy Elérhetők vagyunk valamilyen Online formában,
(Website, Közösségi média, Online Marketing, Hirdetés...)
Jelentősen kibővíti a lehetőségek körét!
Ezért is rendkívül fontos, hogy ha az építőipari szakmák nem is az online, virtuális világra, hanem a jobban kézzelfogható materiális világra dolgoznak, akkor is kiemelten javasolt, hogy Elérhetők Legyenek ebben a világban is, hogy akik itt keresik őket, például a leendő Ügyfeleik, rájuk találjanak…
Nem beszélve a Nemzetközi, Külföldi munkalehetőségekről, ami megtalálásában kulcsszerepet képvisel egy weboldal.
Igen, erre ki sem tértünk, főleg, mert egy külön cikk lehetne.
A szakemberek külföldi nemzetközi munkalehetőségeiről, ami irányába főleg rengeteg új lehetőséget nyit az online jelenlét… Sőt, talán inkább ez ez egyik fő forrása az ilyen új Üzleti Lehetőségek, Új Ügyfelek megtalálásának.
De ahogy fent is említettük, ez talán egy következő írás témája lesz…
Aki eddig türelemmel végig olvasta a cikket, külön köszönet a kitartásért. És
Sok sikert az Új Ügyfelek, Üzleti lehetőségek megtalálásában!
U.i.: Akinek továbbra is segítségre van szüksége a fenti vagy hasonló témákban, nagyon szívesen állunk rendelkezésére!
Ha érdekesnek vagy értékesnek találta a fenti írást / cikket, ossza meg másokkal is. Lehet, hogy éppen Nekik tud vele Ön segíteni!
A SEO linképítés: A sikeres weboldal egyik alappillére
A SEO linképítés: A sikeres weboldal egyik alappillére A SEO linképítés egy olyan tevékenység, amelynek során más weboldalakra mutató linkeket építünk ki saját weboldalunkra. Ez
Weboldal Készítés Árak: A Titkos Recept a Költségek Optimalizálására!
Sok vállalkozásvezetőnek, tulajdonosnak és magánszemélynek vagy induló vállalkozásnak kérdés, hogy mennyibe kerül egy hatékony weboldal kialakítása, és hogyan lehet optimalizálni a költségeket anélkül, hogy a minőséget áldoznák fel. Ebben a cikkben felfedjük a titkos receptet a weboldal készítés árainak optimalizálásához, és néhány érdekes példával szemléltetjük a különböző költségstratégiákat.
Honlapkészítés árai 2024-ben
Honlapkészítés árai 2024-ben. Mennyibe kerül egy Honlap 2024-ben? – WebServe.hu A honlapkészítés árai és költségei számos tényezőtől függnek, beleértve a weboldal méreteit, funkcióit, a felhasznált
A Weboldal Karbantartása és annak Fontossága
Weboldal Karbantartása, WordPress Weboldal Karbantartása A Weboldal Karbantartása és annak Fontossága: Kiemelten a WordPress Weboldal Karbantartása Szempontjából Bevezetés A modern üzleti környezetben egy hatékony és
Weboldal készítés árak 2024 – Mit kell tudni a honlapkészítés költségeiről?
Weboldal készítés árak 2024 – Mit kell tudni a honlapkészítés árakról 2024-ben, azaz a költségekről? Bevezetés – Weboldal Készítés és árai A weboldal készítés az
Online Jelenlét? Online Megjelenés, Honlap, WebSite, Weboldal? A Siker kulcsa!
Online Megjelenés? Online Jelenlét, Honlap, WebSite, Weboldal? A Siker kulcsa!
Ügyfélszerzési ötletek, Építőipari szakemberek ÚJ Ügyfélszerzésének támogatása Online Jelenléttel
Kérjen ajánlatot – díjtalan Építés, Építkezés, felújítás területén jelen levő Szakemberek és Cégek a fókuszban! Avagy, hogy szerezzünk Új Ügyfeleket?Gyorstalpaló Vállalkozásoknak, Szakembereknek, Szakiknak. A 2022.
Új cikk megjelenés értesítő
Sikeres feliratkozás!