Hány SEO kulcsszót használjak a cikkemben?

Az alábbi SEO cikk hangos felolvasása (TTS)

Hány SEO kulcsszót használjak a cikkemben?

SEO Kulcsszavak kulcsszó keywords - webserve.hu
Hány SEO kulcsszót használjak a cikkemben? – SEO keywords – webserve.hu – How many SEO keywords should I use in my article?

A webes tartalomkészítés során gyakran felmerül a kérdés, hogy hány kulcsszót használjunk a SEO érdekében. Nyilvánvaló, hogy a kulcsszavak alapvető szerepet játszanak egy weboldal rangsorolásában, de az egyszerű ismétlés nem elegendő. Az alábbiakban megtudhatja, hogyan használhatja hatékonyan a kulcsszavakat a rangsorolás javítása érdekében.

Mi az a kulcsszó vagy SEO keyword?

Kulcsszókutatás Hány SEO kulcsszót használjak a cikkemben? webserve.hu
Kulcsszókutatás? webserve.hu

A kulcsszavak azok a szavak vagy kifejezések, amelyeket a keresőmotorok azonosítanak a weboldalakon, és a tartalom indexelésére használnak. Ezért meg kell felelniük a kiadvány témájának vagy az írás témájának, tartalmának. A rangsorolás sorrendjét a felhasználók keresőkifejezéseivel való megfelelésük szintje határozza meg és ezek azonosítása a tényleges tartalommal a Google vagy bármely keresőmotorok által. És itt nem elhanyagolandó a tartalom és a kulcsszavak korrelációja.

Így válik fontossá, hogy különös figyelmet fordítson a kulcsszavak kiválasztására, valamint arra, hogy hány kulcsszót használjon a SEO-hoz, illetve milyen jellegű, mélységű legyen a hozzá kötődő tartalom.

Google SEO Kulcsszavak kulcsszó keywords - webserve.hu
Google SEO keywords – webserve.hu – Hogyan válasszunk meg ezeket?
Iratkozzon fel, értesítjük friss írásainkról:

Hogyan válasszunk kulcsszavakat?

Logikusnak tűnik, hogy a legnépszerűbb kulcsszó használata növeli az organikus forgalmat. A kulcsszavak használata azonban ennél árnyaltabb. A leggyakrabban használt kulcsszavak általában nagyon versenyképesek. Szinte biztos, hogy a versenytársai is használják őket, ami szinte lehetetlenné teszi az első helyezésben való megelőzésüket, különösen, ha már vannak jól bevált listavezetők az Ön által választott témában.

(Ha bövebben szeretne olvasni SEO alapokkal kapcsolatban, olvassa el alábbi cikkünket)

Közösségi média Social media SEO Kulcsszavak kulcsszó keywords - webserve.hu
Közösségi média Social media keywords – webserve.hu

De ne adja fel. A kisebb keresési volumenű kulcsszavakkal is jó eredményeket érhet el, ha okosan használja őket. Ez azt jelenti, hogy a felhasználó szándékára, azaz a keresés okára kell összpontosítania. Tehát azon túl, hogy kiszámolja, hány kulcsszót használjon a SEO-hoz, összpontosítson a hatékony kulcsszavak azonosítására. A versenyképes SEO-stratégia lehetővé teszi, hogy más, ismertebb márkák elé/fölé kerüljön.

Hosszú kulcsszavak, long-tail keywords

SEO Keresőoptimalizálás - Hány SEO kulcsszót használjak a cikkemben? webserve.hu
Long-tail keywords – SEO Keresőoptimalizálás – webserve.hu

Az úgynevezett long-tail kulcsszavak olyan összetett kifejezések, amelyek pontosabban célozzák meg a tartalom témáját. Mint ilyenek, gyakran hosszabbak, mint a hagyományos kulcsszavak, és specifikusabbak. Például az „oktató játékok” kulcsszóval nehéz lehet magasan rangsorolni. Az „oktató játékok 0-2 éves gyerekeknek” azonban szűkebb körű keresőkifejezés.

A long-tail kulcsszó egy adott piaci rést céloz meg. Használata kevesebb organikus forgalmat eredményezhet, de magasabb minőségű, jobban a témára fókuszáló látogatókat hoz. Az oldalát meglátogató érdeklődők, olvasók valóban érdeklődni fognak az adott tartalom iránt, ami a konverzió nagyobb valószínűségét eredményezi. Ebből az álláspontból nézve kevésbé számít az, hogy hány kulcsszót használ a SEO-hoz, mint inkább a kiválasztott kulcsszavak pontossága.

Hány kulcsszót használjunk a SEO-hoz?

Digital-marketing-SEO White Hat Fehérkalapos SEO Online Marketing Social Media SEO Google WEB Webserve
Digital-marketing-SEO White Hat Fehérkalapos SEO Online Marketing Social Media SEO Google WEB Webserve

A tartalomkészítéssel kapcsolatos egyik legfontosabb döntés, hogy hány kulcsszót használjunk a SEO-hoz, és hogy ismételjük-e, vagy inkább több kulcsszót használjunk. Gyakran jó ötlet két vagy több, egymást kiegészítő kulcsszót akár egy kicsit átfogalmazva, kombinálni ugyanabban a tartalomban. Ezt long-tail kulcsszavakkal vagy további rokon értelmű, de hasonló relevanciával rendelkező kifejezésekkel érhető el. Bár bebizonyosodott, hogy a keresőknek és a Google-nek sincsenek paraméterei az LSI kulcsszavakra, a szemantikus indexelés releváns kritérium.

Amikor egy témát mélyrehatóan tárgyalnak, általában hivatkoznak a kapcsolódó fogalmakra. Nem szinonimák használatáról van szó, hanem a fő kulcsszóhoz szorosan kapcsolódó kifejezések hozzáadásáról.

SEO Folyamatok - SEO Keresőoptimalizálás - Hány SEO kulcsszót használjak a cikkemben? webserve.hu
SEO Folyamatok – SEO Keresőoptimalizálás – webserve.hu

Ennek a technikának az egyszerű megközelítése az, hogy egyetlen kulcsszóra összpontosító tartalmat írunk. Egy bizonyos idő elteltével vizsgálja felül a kapott rangsorolást, és elemezze, hogy más kulcsszavak is kapcsolódnak-e az oldalához. Optimalizálja ezeket, hogy javítsa a keresőmotorok szerinti rangsorát.

A fókusz kiszélesítésekor ügyeljen arra, hogy olyan kulcsszavakat válasszon, amelyek kapcsolódnak a témához, különben elveszíti a vonzerőt és a keresők jó értékelését relevancia szempontjából.

Milyen gyakran kell kulcsszavakat használni a SEO-hoz?

search-engine-optimization-SEO-KEYWORDS-KULCSSZÓ_KULCSSZAVAK
Milyen gyakran kell használni a SEO-hoz? – Search-Engine-Optimization-SEO

A legjobb, ha kerüli a kulcsszavak válogatás nélküli használatát. Egy kulcsszó használatának száma nem feltétlenül korrelál azzal, hogy milyen magas a rangsorolás. Az gyakori ismétlés, kulcsszóhalmozásnak számít, amit a legtöbb kereső inkább negatívan értékeli és negatívan befolyásolja a rangsorolást is. Azaz csak óvatosan használjuk a túl gyakran ismétlődő és a túl sok féle kulcsszót egyaránt.

A keresőmotorok büntetik a redundanciát. Ez fekete kalapos SEO-taktikának tekinthető. Ráadásul a tartalom átfogalmazása nem ad hozzáadott értéket. Ellenkezőleg, ez is csökkenti annak relevanciáját. Ne feledje, hogy az, hogy mennyire jól reagál a felhasználó keresési szándékára, erősebb kritérium az első helyeken való rangsoroláshoz.

Annak meghatározásakor, hogy hány kulcsszót használjunk a SEO-hoz, vagy hányszor ismételjük őket, meg kell különböztetnünk a gyakoriság és a sűrűség fogalmát. Az előbbi arra utal, hogy egy kulcsszó abszolút hányszor szerepel. Más szóval ez a kulcsszó előfordulási száma.

SEO AUDIT - SEO Keresőoptimalizálás - Hány SEO kulcsszót használjak a cikkemben? webserve.hu

A sűrűség viszont a tartalom hossza alapján kerül kiszámításra. Például egy 500 szavas szövegben kevesebbszer kell ismétlődnie a kulcsszónak, mint egy 1000 szavas szövegben. Mivel a rövidebb szöveg felületesebb és tömörebb megközelítést tesz szükségessé, nem szükséges a kulcsszót többször használni.

A sűrűséggel kapcsolatban azonban nincs általános konszenzus. Egyes szakértők azt javasolják, hogy a tartalom minden 100 szavára egy kulcsszót használjunk. Ez 1%-os sűrűségnek felel meg. Egyesek az optimális tartományt a teljes szöveg 2%-ára terjesztik ki.

SEO White Hat Fehérkalapos SEO Online Marketing Social Media SEO Google WEB Webserve
SEO White Hat Fehérkalapos SEO Online Marketing Social Media SEO Google WEB Webserve

Ahelyett, hogy önkényesen döntene arról, hogy hány kulcsszót használjon a SEO érdekében, inkább törekedjen arra, hogy természetes módon illessze be őket. Győződjön meg róla, hogy minden egyes előfordulásának van értelme, és az inkább megkönnyíti, mint hátráltatja a szöveg olvasását és megértését.


A keresőmotorok algoritmusai képesek felismerni a kulcsszavak helytelen használatát. Ha a szövegbe erőltetetten beillesztik ezeket a kifejezéseket, az ronthat a tartalom hitelességén és értékén. Azaz előbb-utóbb pozíciót fog veszteni a cikk.

Röviden, ne arra összpontosítson, hogy hány kulcsszót használjon a SEO érdekében, hanem próbáljon magával ragadó és pontos tartalmat létrehozni. A hatékony megfogalmazás sokkal jobban vezeti az olvasót, abba az irányba, hogy megértse az ajánlatának célját vagy előnyét.

Hogyan használjunk kulcsszavakat? (Összegzés)

Search Engine Optimization - Webserve.hu Keywords SEO-kulcsszó kulcsszavak
Search Engine Optimization – Webserve.hu – Keywords SEO

Összegezve, legyen tisztában azzal, hogy a kulcsszavak elhelyezése sokkal fontosabb, mint a sűrűség vagy a gyakoriság. Tegye be őket a meta címbe és a meta leírásba, az URL-ben is alkalmazza és nem utolsó sorban természetesen a szövegtörzsben is. A címben, valamint néhány feliratban is meg kell jelenniük. Fontos, hogy használja őket a képfájlok neveiben és az alternatív szövegekben.

Amint látja, nem az a kérdés, hogy hány kulcsszót használjon a SEO érdekében, hanem az, hogy hogyan használja őket hatékonyan.

Iratkozzon fel, értesítjük friss írásainkról:

Ha tetszett amit itt olvasott, ossza meg mással is! Köszönjük!

Facebook
LinkedIn
Twitter
Pinterest
Email
Print

Nézze meg további cikkeinket is:

Ingyenes-webdesign-webdesigner-tanfolyam-–-5.-resz-A-Felhasznaloi-Elmeny-UX-alapjai

Ingyenes webdesign webdesigner tanfolyam – 5. rész: A Felhasználói Élmény (UX) alapjai

Az Ügyfél és az Ügyfél Élmény, Felhasználói Élmény (UX) körül…

Hiánypótló, részletes anyag a Web Design, és WebSite Design terén. Egy komoly űrt tölt be. Bár igencsak elméleti az anyag.

Ellenben a lényeges web design vagy akár az alkalmazás designra vonatkozó legfontosabb szempontokat és elméleti alapokat érinti az anyag.

Az Ügyfél és az Ügyfél Élmény, Felhasználói Élmény (UX) körül…

Tovább »
Weboldal készítés árai és költségei 2023-ban weboldal készítés árai Weboldal készítés árak 2023-ban weboldal készítés weboldal keszites ar weboldal ar weboldal készítés árak weboldal készítés ár wordpress weboldal készítés ár wordpress karbantartás ár honlap készítés ár honlap készítés árak website készítés ár weblap készítés ár weboldal készítés árak weboldal készítés árak 2023-ban

Weboldal készítés árai és költségei 2023-ban

Weboldal készítés árai és költségei 2023-ban.
Weboldal készítés árak (Budapesten és jellemzően Magyarországon.)
Belépő szintű üzleti weboldal készítés hozzávetőlegesen 120.000 – 450.000 Ft
Professzionális üzleti weboldal készítés körülbelül 350.000 – 1.800.000 Ft
Prémium üzleti weboldal készítés nagyjából 1.300.000 Ft-tól kezdődik
Landing Oldal készítés ára kb. 30.000 Ft-tól kezdődik
WebShop, Webáruház készítés árai körülbelül 350.000 Ft-tól kezdődnek

Tovább »
Reszponzív Mobilbarát Weboldal / Reszponzív WebDesign- Tipográfia, PX, EM, REM, %, VW, VH em rem vs px ; elementor px em rem ; px em rem vw ; elementor használata ; elementor px em rem vw ; rem vs vh ; px vh ; css vw ; px vh vw elementor ; em rem px vw vh ; em rem css ; pixel kép készítése ; em rem px vw vh ; vh vs vw ; px vh vw elementor ; rem vs pixels ; 24px to rem ; em rem vh vw in css ; em webdesign ; px rem em vh vw ; vw em ; px to vw ; rem css ; rem vs em vs vh ; vh px em ; vh vs vw ; vh vs px ; vw elementor ; vw em ; vw rem ; vw to px ; rem vs pixels ; vw to px ; webdesign elementor ; webdesigner elementor; web design elementor ; vw vs rem ; px em vw rem vs px ; px vs em vs rem vs vh ; responsive design; reszponzív design ; reszponzív dizájn; reszponzív web design css vw ; css px em rem vh vw ; rem elementor ; rem webdesign ; css rem vw ; em rem vw vh ; reszponzív weboldal készítés ; reszponzív weboldal készítése elementor px vh vw ; reszponzív webfejlesztés ; reszponzív honlap; reszponziv webfejlesztés ; reszponziv honlap elementor tanfolyam ; reszponzív webfejlesztés ; reszponzív web design ; reszponzív webdesign ; reszponsive web design ; reszponsive web design reszponzív honlap ; mobilbarát weboldal készítése ; mobilbarát weboldal készítés ; weboldal tervezés ; reszponzív weboldal készítés ; reszponzív weboldal

Reszponzív Mobilbarát Weboldal / Reszponzív Web Design- Tipográfia, PX, EM, REM, %, VW, VH

Reszponzív Weboldal / Reszponzív WebDesign- Mi, mit jelent? – Tipográfia (PX, EM, REM, %, VW, VH)

em rem vs px ; elementor px em rem ; px em rem vw ; elementor használata ; elementor px em rem vw ; rem vs vh ; px vh ; css vw ; px vh vw elementor ; em rem px vw vh ; em rem css ; pixel kép készítése ; em rem px vw vh ; vh vs vw ; px vh vw elementor ; rem vs pixels ; 24px to rem ; em rem vh vw in css ; em webdesign ; px rem em vh vw ; vw em ; px to vw ; rem css ; rem vs em vs vh ; vh px em ; vh vs vw ; vh vs px ; vw elementor ; vw em ; vw rem ; vw to px ; rem vs pixels ; vw to px ; webdesign elementor ; webdesigner elementor; web design elementor ; vw vs rem ; px em vw rem vs px ; px vs em vs rem vs vh ; responsive design; reszponzív design ; reszponzív dizájn; reszponzív web design ;css vw ; css px em rem vh vw ; rem elementor ; rem webdesign ; css rem vw ; em rem vw vh ; reszponzív weboldal készítés ; reszponzív weboldal készítése ; elementor px vh vw ; reszponzív webfejlesztés ; reszponzív honlap; reszponziv webfejlesztés ; reszponziv honlap ; elementor tanfolyam ; reszponzív webfejlesztés ; reszponzív web design ; reszponzív webdesign ; reszponsive web design ; reszponsive web design ; reszponzív honlap ; mobilbarát weboldal készítése ; mobilbarát weboldal készítés ; weboldal tervezés ; reszponzív weboldal készítés ; reszponzív weboldal ; rem vs pixels em rem px vw vh ; elementor px em rem vw ; em rem px vw vh ; rem vs pixels;

Tovább »
hu_HUHungarian
Hírlevél feliratkozás

Hírlevél feliratkozás

Hogy csak arról értesüljön, amiről szeretne.

Sikeres feliratkozás!

Megvalósítom Önmagamat!

Weboldalt akarok! Webserve.hu

Maradjon még! :)

Ajándékkal várjuk!
Szeretne Sikeresebb lenni?

 

Válasszon weboldal készítési kedvezmény vagy ingyenes weboldal mini audit közül. Írja meg itt, melyiket szeretné.